Close Menu
NEWSGRNEWSGR
    ΝΕΑ

    Νέες θέσεις εργασίας στην ΑΛΜΗ ΑΒΕΕ

    Τετάρτη, 16 Ιουλίου 2025 11:45 ΠΜ

    Λαϊκή βραδιά το Σάββατο 19 Ιουλίου στο Bellissimo με το μουσικό σχήμα Μακεδόνα – Καπατζά – Λιόλιο

    Τετάρτη, 16 Ιουλίου 2025 9:52 ΠΜ

    16 Ιουλίου: Εναέριοι αντικουνουπικοί ψεκασμοί σε Μάλγαρα και Κλειδί από την Περιφέρεια

    Τετάρτη, 16 Ιουλίου 2025 9:17 ΠΜ
    Facebook X (Twitter) Instagram
    ΡΟΗ
    • Νέες θέσεις εργασίας στην ΑΛΜΗ ΑΒΕΕ
    • Λαϊκή βραδιά το Σάββατο 19 Ιουλίου στο Bellissimo με το μουσικό σχήμα Μακεδόνα – Καπατζά – Λιόλιο
    • 16 Ιουλίου: Εναέριοι αντικουνουπικοί ψεκασμοί σε Μάλγαρα και Κλειδί από την Περιφέρεια
    • Ευχαριστήριο της Ε.Ι.Ε.Τ. προς τον κ. Δημήτρη Γαλαμάτη
    • Έντονη διαμαρτυρία του Ιατρικού Συλλόγου Ημαθίας για τη μετακίνηση Ιατρών από Αλεξάνδρεια και Βέροια στο Σέλι
    • Ε.Κ.Ε.: Ισχυρό πλήγμα στις εξαγωγές Ελληνικής Κομπόστας από τον Τράμπ
    • Διακοπή νερού στην πόλη της Αλεξάνδρειας αύριο Τρίτη 15 Ιουλίου
    • Λάζαρος Τσαβδαρίδης: Εξασφαλίσαμε την ιατρική κάλυψη στη Δημοτική Κοινότητα Κάτω Βερμίου για τη θερινή περίοδο
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Δευτέρα, 4 Αυγούστου
    NEWSGRNEWSGR
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΤΟΠΙΚΑ
      • ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ
      • ΒΕΡΟΙΑ
      • ΝΑΟΥΣΑ
      • ΗΜΑΘΙΑ
      • ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΑΓΟΡΑ
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
      • ΒΙΒΛΙΟ
      • ΜΟΥΣΙΚΗ
      • ΧΟΡΟΣ
      • ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ / ΘΕΑΤΡΟ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
      • ΓΕΥΣΗ
      • ΔΙΕΘΝΗ
      • ΕΠΙΣΤΗΜΗ/ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ
      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΤΑΞΙΔΙΑ
      • ΥΓΕΙΑ
      • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    NEWSGRNEWSGR
    Home»ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ»Σούπερ μάρκετ: Έρχονται τα ψώνια με… συνδρομή -Τι αλλάζει

    Σούπερ μάρκετ: Έρχονται τα ψώνια με… συνδρομή -Τι αλλάζει

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Τρίτη, 19 Μαρτίου 2024 12:22 ΜΜΑπό Ο Πολίτης
    Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
    ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Τον δρόμο για το συνδρομητικό μοντέλο στα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ και στην Ελλάδα ανοίγει η MyMarket, μοντέλο που λειτουργεί ήδη σε Ευρώπη και Αμερική, καθώς ανακοίνωσε τη νέα υπηρεσία με την ονομασία «Saver Pass».

    Με αυτόν τον τρόπο η εταιρεία θέλει αφενός να μειώσει το κόστος παράδοσης, καθώς στην πραγματικότητα καθιστά τη λειτουργία του ηλεκτρονικού καναλιού πωλήσεων ζημιογόνο, και αφετέρου να δημιουργήσει πιστότητα πελάτη.

    Στο πλαίσιο της συνδρομητικής υπηρεσίας παρέχονται δύο διαφορετικά πακέτα, τα οποία βασίζονται στο χρονικό διάστημα και στη συχνότητα παραγγελιών:

    – Saver Pass Light: Ισχύει για παραδόσεις παραγγελιών από Τρίτη έως και Πέμπτη για το χρονικό διάστημα 11.30-17.30. Το κόστος της συνδρομής κυμαίνεται από 5 ευρώ/μήνα έως 25 ευρώ/χρόνο.

    – Saver Pass Flex: Σε αυτό το πακέτο δεν υπάρχει κανένας περιορισμός στις μέρες και ώρες παράδοσης των παραγγελιών. Το κόστος της συνδρομής κυμαίνεται από 9 ευρώ/μήνα έως 30 ευρώ/χρόνο.

    Τα πακέτα προσφέρονται με διάρκεια ενός μηνός, 6 μηνών ή 12 μηνών + 1 επιπλέον μήνα δώρο. Ανάλογα με το πακέτο που θα επιλέξει ο κάθε πελάτης, μπορεί να έχει όφελος έως και 62% στα μεταφορικά έξοδα σε σχέση με μεμονωμένες παραγγελίες, αλλά και να επωφεληθεί με προνόμια, όπως διπλάσιο χρόνο δέσμευσης της παράδοσης και μία έκπληξη με την παραγγελία την ημέρα των γενεθλίων του.

    «Βασικός στόχος θέσπισης του συνδρομητικού μοντέλου, που είναι πρωτοποριακό για την ελληνική αγορά αλλά αρκετά συνηθισμένο σε πιο προηγμένες αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου, είναι η δημιουργία πιστότητας πελάτη. Παρατηρούμε ότι στο e-shop μας έχουμε μεγάλο αριθμό πελατών με μικρή συχνότητα αγορών. Γνωρίζουμε ότι γενικά υπάρχει μικρή πιστότητα στα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ, ακόμη μικρότερη απ’ όσο στα φυσικά καταστήματα. Θέλουμε λοιπόν να δημιουργήσουμε όφελος στον πελάτη που μας επιλέγει συχνότερα, ώστε να του δώσουμε λόγο να το κάνει», επεσήμανε, μιλώντας στην «Καθημερινή», ο επικεφαλής της METRO AEBEE, όπου ανήκει η MyMarket, ο κ. Αριστοτέλης Παντελιάδης.

    Η πρώτη μεγάλη αλλαγή στις χρεώσεις των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα έγινε πέρυσι το καλοκαίρι, όταν η «Σκλαβενίτης» αποφάσισε να αυξήσει σημαντικά το ελάχιστο όριο παραγγελίας στο οποίο είναι δωρεάν η διανομή από τα 30 στα 100 ευρώ και τις χρεώσεις και για τις μικρότερες παραγγελίες. Ακολούθησε και η «Μασούτης» στην αύξηση των χρεώσεων.

    ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
    ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
    Previous ArticleΤρεις τραυματίες μετά από μετωπική σύγκρουση δύο ΙΧ στην ΕΟ Θεσσαλονίκης- Κιλκίς
    Next Article Tουρισμός: Προς αύξηση 10% οι αφίξεις τη θερινή σεζόν – Από ποιες χώρες αναμένεται η μεγαλύτερη προσέλευση

    Σχετικές αναρτήσεις

    Συνολικά 643.703 ωφελούμενοι από τα προγράμματα της ΔΥΠΑ

    Κυριακή, 22 Ιουνίου 2025 11:15 ΠΜ

    Επίδομα Παιδιού: Κλείνει προσωρινά η πλατφόρμα στις 30 Απριλίου

    Παρασκευή, 25 Απριλίου 2025 3:04 ΜΜ

    Κικίλιας: Ανάσχεση τιμών, ακόμα και μειώσεις, στα ακτοπλοϊκά από την 1η Μαΐου

    Πέμπτη, 24 Απριλίου 2025 10:59 ΠΜ



    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    © 2025 newsgr.gr

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.