Close Menu
NEWSGRNEWSGR
    ΝΕΑ

    Νέες θέσεις εργασίας στην ΑΛΜΗ ΑΒΕΕ

    Τετάρτη, 16 Ιουλίου 2025 11:45 ΠΜ

    Λαϊκή βραδιά το Σάββατο 19 Ιουλίου στο Bellissimo με το μουσικό σχήμα Μακεδόνα – Καπατζά – Λιόλιο

    Τετάρτη, 16 Ιουλίου 2025 9:52 ΠΜ

    16 Ιουλίου: Εναέριοι αντικουνουπικοί ψεκασμοί σε Μάλγαρα και Κλειδί από την Περιφέρεια

    Τετάρτη, 16 Ιουλίου 2025 9:17 ΠΜ
    Facebook X (Twitter) Instagram
    ΡΟΗ
    • Νέες θέσεις εργασίας στην ΑΛΜΗ ΑΒΕΕ
    • Λαϊκή βραδιά το Σάββατο 19 Ιουλίου στο Bellissimo με το μουσικό σχήμα Μακεδόνα – Καπατζά – Λιόλιο
    • 16 Ιουλίου: Εναέριοι αντικουνουπικοί ψεκασμοί σε Μάλγαρα και Κλειδί από την Περιφέρεια
    • Ευχαριστήριο της Ε.Ι.Ε.Τ. προς τον κ. Δημήτρη Γαλαμάτη
    • Έντονη διαμαρτυρία του Ιατρικού Συλλόγου Ημαθίας για τη μετακίνηση Ιατρών από Αλεξάνδρεια και Βέροια στο Σέλι
    • Ε.Κ.Ε.: Ισχυρό πλήγμα στις εξαγωγές Ελληνικής Κομπόστας από τον Τράμπ
    • Διακοπή νερού στην πόλη της Αλεξάνδρειας αύριο Τρίτη 15 Ιουλίου
    • Λάζαρος Τσαβδαρίδης: Εξασφαλίσαμε την ιατρική κάλυψη στη Δημοτική Κοινότητα Κάτω Βερμίου για τη θερινή περίοδο
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Κυριακή, 3 Αυγούστου
    NEWSGRNEWSGR
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΤΟΠΙΚΑ
      • ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ
      • ΒΕΡΟΙΑ
      • ΝΑΟΥΣΑ
      • ΗΜΑΘΙΑ
      • ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΑΓΟΡΑ
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
      • ΒΙΒΛΙΟ
      • ΜΟΥΣΙΚΗ
      • ΧΟΡΟΣ
      • ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ / ΘΕΑΤΡΟ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
      • ΓΕΥΣΗ
      • ΔΙΕΘΝΗ
      • ΕΠΙΣΤΗΜΗ/ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ
      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΤΑΞΙΔΙΑ
      • ΥΓΕΙΑ
      • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    NEWSGRNEWSGR
    Home»ΑΓΟΡΑ»Σούπερ μάρκετ: Η ακρίβεια έφερε αύξηση τζίρου 9,2% στο 9μηνο

    Σούπερ μάρκετ: Η ακρίβεια έφερε αύξηση τζίρου 9,2% στο 9μηνο

    ΑΓΟΡΑ Δευτέρα, 23 Οκτωβρίου 2023 3:58 ΜΜΑπό Ο Πολίτης
    Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
    ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Ανοδικά κατά 9,2% κινήθηκαν οι πωλήσεις, σε αξία, των σούπερ μάρκετ το 9μηνο του 2023 σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο πέρσι, με αύξηση αντίστοιχα 9,5% στα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα, την ίδια στιγμή που οι όγκοι πωλήσεων μειώθηκαν οριακά κατά 0,8%.

    Όπως προκύπτει με βάση τα στοιχεία της NielsenIQ, η ανάπτυξη που καταγράφεται στο οργανωμένο είναι καθαρά πληθωριστική, με την εταιρεία να επισημαίνει σε σχέση με τον δείκτη τιμών καταναλωτή, ότι για την ίδια χρονική περίοδο βρίσκεται στο +3,6% ενώ η αύξηση της μέσης τιμής για τα FMCGs είναι πολλαπλάσια υψηλότερη, στο +10,4%.

    Αναλυτικά στις μεγάλες κατηγορίες, στα Τρόφιμα και Ποτά η αύξηση κατά +10,9% των τιμών επέφερε μια μεγαλύτερη συγκριτικά μείωση στους όγκους, κατά 1,5%, ενώ αντίθετα η πιο μετριοπαθής αύξηση (+4,3%) των τιμών στις κατηγορίες Προσωπικής Υγιεινής και Ομορφιάς συνδυάστηκε με αντίστοιχη αύξηση και των όγκων που πωλήθηκαν κατά +4,5%.

    Ανεβαίνει η ιδιωτική ετικέτα, εντείνονται οι προωθητικές ενέργειες

    Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας συνεχίζουν να κερδίζουν έδαφος εν μέσω των πληθωριστικών πιέσεων με το μερίδιό τους από το 24,4%, που ήταν στο τέλος του 2022 να φτάνει το 24,8% το 9μηνο του 2023. Όπως παρατηρείται μάλιστα όλο και περισσότερο αυξάνονται οι καταναλωτές που πιστεύουν ότι η ποιότητα των προϊόντων αυτών είναι βελτιωμένη ή και εξίσου καλή με τα επώνυμα προϊόντα.

    Την ίδια στιγμή, εντείνονται οι προωθητικές ενέργειες από πλευράς προμηθευτών και λιανεμπόρων, στην προσπάθεια τους να γίνουν πιο ανταγωνιστικοί, από 67,9% που ήταν στο τέλος της περασμένης χρονιάς, στο 69,1%. Η αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών φαίνεται να επηρεάζεται σημαντικά από την έντονη προωθητική δραστηριότητα, καθώς 1 στους 2 δηλώνει ότι ενδέχεται να αλλάξει την επιλογή του όχι μόνο σε επίπεδο προϊόντος, αλλά ακόμη και σε επίπεδο καταστήματος, προκειμένου να πετύχει το καλύτερο δυνατό “deal” κατά τις αγορές του.

    ΣΟΥ

    ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
    ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
    Previous ArticleΤτΕ: 22,6 εκατομμύρια τουρίστες μπήκαν στην Ελλάδα στο οκτάμηνο – Έσοδα 14,7 δισ. ευρώ
    Next Article Με επιτυχία πραγματοποιήθκε η Ημερίδα του Εμπορικού Συλλόγου για «Το μέλλον και τις προοπτικές του λιανικού εμπορίου στο Δήμο Αλεξάνδρειας»

    Σχετικές αναρτήσεις

    Συνολικά 643.703 ωφελούμενοι από τα προγράμματα της ΔΥΠΑ

    Κυριακή, 22 Ιουνίου 2025 11:15 ΠΜ

    Επίδομα Παιδιού: Κλείνει προσωρινά η πλατφόρμα στις 30 Απριλίου

    Παρασκευή, 25 Απριλίου 2025 3:04 ΜΜ

    Κικίλιας: Ανάσχεση τιμών, ακόμα και μειώσεις, στα ακτοπλοϊκά από την 1η Μαΐου

    Πέμπτη, 24 Απριλίου 2025 10:59 ΠΜ



    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    © 2025 newsgr.gr

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.